Thursday, May 7, 2009

PENTINGNYA ORG ITU DLM HIDUPKU..

petang2 camni aku rase sgt la boring...panas yang teramat sgt.
kalo malam lagi la...kene tdo lua la salu nye..sambil menunggu waktu
nak punch out ni...sambil2 tunggu....teng teng teng...layan blog la...

pada ari isnin yang lepas...kami bertiga telah berjaya mencutikan diri
masing2..heheehe...actually aku je cuti...yang lagi 2 orang ni MC...
tapi bile ajak berjalan kedua2 nye melompat nak ikut..and ade sorg
tu jgk mcm terpakse melayan kerenah aku...setelah discuss ngan mereka
maka tmpat yg dituju ialah sunway pyramid...

agak lame gak aku xberkunjung ke sini,dlm 2 bulan lebih rasenye..

ari berkerja..suasana kat sunway ni xda la jam mane..lagipun xda sale pun..
tujuan utama kami ialah untuk makn A & W..thanks kat org tu..yang akhirnye
makbulkan jgk keinginan aku mkn A & W ni..hehehehe...disebabkan aku yang
sangat kemaruk nak mkn kentang goreng die ni. untuk Si Dia..akhirnye dapat jgk
menikmati Rut Beer Float yang paling die suka.untuk pengetahuan u all die ni
xminum ngat air bergas ni...tapi kalo rut beer float ni,laju je die..hehehehe.

untuk org itu yang bagi aku penting dlm idup aku ni...kalo xda die..xla aku jd gemuk
gedempol mcm skang ni...xpenting bg aku,,yang penting im happy with u..betol tak??
kuang..kuang,,kuang...yang penting jgk..die sangup melayan perangai ngade taik unta aku ni..
so...untuk org tu..thanks tau..kerana jd org yang penting dlm idup saya ni..tanpa awak..
tak tau la saye jd ape..





1 comment: